Crazylabels gaat de grens over en zet de volgende stap naar succes…
MARKELO – De champagneglazen staan nog niet droog in de kast of Crazylabels mag alweer het glas heffen. De digitale etiketten- en labelleverancier uit het hartje Overijssel deed in 2019 al een overname. In één klap kregen ze er 5.000 klanten bij door de overname van Labelstickers. Dit imperium werd al snel verder uitgebouwd en zo kon Crazylabels in 2019 een goed eerste jaar afsluiten. Inmiddels verzendt Crazylabels meer dan 600 pakketten per maand en wordt er record naar record gebroken bij de labelleverancier.
2020 moest een bijzonder jaar worden, niet wetend dat de economie fors werd getroffen door corona. Bedrijven hadden het zwaar, maar sommigen speelde hier goed op in, door online te gaan verkopen. De vervoerders konden het bijna niet meer aan, zoveel pakketten werden er dagelijks verstuurd. Crazylabels speelde hier slim op in en zorgde dat klanten nooit zonder labels zaten.
Achter de schermen werd er hard gewerkt aan een nieuwe website, maar niet alleen voor Nederland, ook België en Duitsland moeten eraan geloven. De livegang van Crazylabels België is een feit. De vernieuwde Nederlandse website volgde snel en Duitsland gaat in augustus live. Bestelgemak, klantvriendelijk en persoonlijk contact zijn de sleutelwoorden van Crazylabels. Dit zie je terug aan de klantreviews. Crazylabels wordt beoordeeld met een 9,7! Een unieke prestatie van het Crazylabels-team. Het geheim? Persoonlijk contact. Zo krijgen alle klanten een persoonlijk bedankje van medewerker Liselotte. “Wij geloven dat je door aandacht aan je klant te geven, je klanten bindt. Terugkerende klanten zijn erg belangrijk voor elk bedrijf en een klant binden hoef je niet veel extra moeite voor te doen, behalve persoonlijk contact. Als het even kan, brengen we de order zelf naar de klant. Zo horen we gelijk of alles naar wens is gegaan”, aldus Dave Corporaal. “Ons doel? Van een saai product een klantervaring maken. Heel Nederland moet blijven plakken bij Crazylabels.”